Genus...

Seriös Student tittade förbi en sväng och gjorde klart genusuppgiften. Dock krånglar upnet, så jag kan inte skicka in den än. Typiskt. Skickade iaf in minirapporten förut. Nu är jag ledig resten av kvällen, och kan bara ta det lugnt och slappa framför teven. Skönt!!! Imorgon ahr vi först en föreläsning, och sedan två timmar drama, det ska bli kul! Börjar 12, så jag får sovmorgon, hurra!!! Har blivit mer av en "eftermiddags- eller mitt på dagen-student", definitivt ingen morgonstudent, hihi.
Har tjuvkikat lite på VFU-uppgiften, inte så krångligt, bla skulle man kolla upp skolans antimobbningsplan. Hoppas jag hamnar på en förskola, undrar om de har sådana där...


Hörs senare!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0