Grön bebis, haha

Ja, Peter och jag har lyckats i vår mission, och väntar nu en liten grön bebis. Lugn, ingen mänsklig sådan, utan en av det mer heta slaget ;oP


Ser ni den?


Peter har gett sig in till stan för att möta Su Yin, och eventuellt gå på någon östeuropagrej, han visste inte om han orkade. Under tiden sitter jag här och pysslar och grejar. Uttnyttjar datorn och internet till fulla, haha. Känner mig lite piggare nu. Vi tittade på Made of Honor förut, helskön! Det roligaste var att slottet de var på i Skottland har jag varit på, och varje gång jag såg bron började jag skratta. Det är nämligen den bron jag sprang över när jag fick akut behov av en toalett mitt under pågående guidning, det är en lååång bro! *hahaha*
Har även doppat tårna i vattnet vid stranden de står vid i en scen, kul!

Vi kör en dagens, bara för att:


Humör: Segt men ganska uppåt

Gjort: Målat, diskat, tittat på film, sovit

Planer: Inte många...

Ser på: Dataskärmen

Lyssnar på: Independent woman, Destiny's Child (

Läser: Bloggar, kurslitteratur (hur man blir en bra ledare)

Dricker: Inget, men kanske borde, haha

Äter: tuggar tuggummi

Bästa: Filmen, Made of Honor

Sämsta: Trött, sliten, nästan-sjuk

Barn: Bebisen under oss har varit tyst, och vår egen gröna bebis växer för fullt

Väder: Frostigt soligt, fast nu har solen gått ner....





Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0