Happy cows

Nu har Peter, jag och Jenny tittat på disney's Kogänget. Helskön film såhär en tisdagkväll, haha. På promenaden förut så skuttade Peter och jag runt, tog bilder med min mobil och småfjantade oss. Riktigt härligt väder, och frösta gången jag var ute sen i söndags. Tyvärr har jag ingen överföringskabel, så dom bilderna får nni inte se (vilket kanske är lika bra, haha)

Just nu låter det konstigt från vardagsrummet... Jenny spelar Halo mot Peter, och gör som vanligt mycket underhållande ljudeffekter, hihi.

Ska läsa lite bloggar innan jag gör dem sällskap... Håler förresten på och funderar på vår önskelista, har kommit på hela två saker än så länge, haha

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0