Härligt väder!

Vilket härligt väder det blev nu på eftermiddagen! Peter och jag kom precis in efter en lång promenad. Lerigt men skönt! Funderade på att starta en gyttjebrottningsskola på vägen...

Vi fick inga ärenden uträttade i stan förut! Boken var slutsåld precis överallt, Upplysningen (busshopen) hade stängt och det jag tänkt köpa till alex fanns inte. Eller jo, köpte ett kort, men det var också allt... Tråkigt!!!
nu har dom förresten skickat min Marilynklänning! Så den ska komma i veckan, yeay! Vi är 30 pers som kommer på halloweenmaskeraden, ska bli så roligt! Man får inte vara mer än 45 i lokalen, så det blir perfekt!

En väska jag tänkte önska mig i julklapp, finns på kitsch.se

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0