Hej hopp

Hemma idag med, min kropp behövde lite extra vila. Somnade snabbt igår kväll, vaar uppe vid 5 för att känna efter, men gick och lade mig igen. Däremot har jag pratat med en av handledrana, och bestämt nya vfu-tider. Så den 4 och 11 november (innan och efter Edinburgh, haha) samt 8-10 december ska jag ha min VFU. I december blir den sammanlänkad med nästa vfu-period, vilket innebär att jag kommer ha hela 8 dagar! Kul... Sen är det bara två examinationsdagar efteråt, innan terminen är slut och vi åker till Skara/Axvall. Allt löser sig! VIlket det brukar göra till slut, även om det kan ta lite tid och vara onödogt krångligt.

Exempelvis skulle jag ju ringa min läkare och tala om att jag börjat på medicinen, men då är sekreteraren på tjänsteärende, och är tillbaka någon gång under morgondagen... suck.

Idag blir det återigen att ta det lugnt, men ska läsa en del i boken "Grupprocesser", vår hemtenta grundar sig helt på den nämligen (yeay).

Ska också försöka hitta littertur som finns på en hemsida, som tydligen inte längre finns... ILU in a nutshell, haha

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0