JCS

Det blev inte mycket läsning, däckade i soffan framför Jesus Christ Superstar, tillsammans med Peter, två skorpor med ost och en kanellatte. Gott och behövligt. Ska skumma lite snabbt nu i sängen innan jag somnar, så blir det bra.
Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå på eftermiddagsgrejen imorgon, det är ett så kallat "ytterligare moment", om vilka kurser som behövs för examen, men eftersom jag redan kollat upp det så behöver jag egentligen inte lyssna på det i 2 timmar till... Men tar med lunchlåda ifall jag får för mig att stanna. Blir den goda pajen vi gjorde igår...
Vore iofs skönt att bara gå 10-12, och inte 10-16... men får se hur jag känner imorgon som sagt. Off to bed!



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0