Ledig...?

Tillbaka från skolan med en vrålande mage, hann inte få i mig något på den korta rasten, bara en kexchoklad. Så nu sitter jag och fyller på energiförrådet. Vi ska laga riktg mat om en timme eller så, och sen blir det softande i soffan. Hade tänkt gå på bio, men det är så dyrt!
Sa jag förresten tidigare att jag hade en ledig helg att se fram emot? Glöm det! Har en hel del att göra, imorgon blir det biblioteks- och kopieringsspring, och på söndag läsa en hel bok. Yeay för det lugna, lättsamma studentlivet, haha!

Föreläsningen var iaf intressant, dock något seg, och dramat var kul. Hade gjort alla övningarna tidigare, men så går det väl när man sysslat med teater i någon form hela sitt liv.


Uppdaterar senare ikväll igen, ha det!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0