Maskeradklänning beställd!

Min klänning var slut på bodega.se, men nu lyckades jag hitta en bättre, lite dyrare men en exakt kopia av MArilyns originalklänning. Det blev ingen 2-timmarstur i skogen för Emil och mig, det spöregnade. Istället gick vi med brorsan när han skulle möta en kompis vid busse, vilket ledde till att vi var genomblöta och kalla båda två. Mttr.

Idaghar jag skissat lite på inlämningsuppgiften, ätit frukost bestående av torr kanelbulle och yoghurt, samt börjat packa min lilla ryggsäck. Lite synd att jag inte kunde stannat längre, men eftersmo jag har föreläsningar och drama imorgon och på fredag så är det bara att fortsätta. Hoppas kunna komma ner igen till Alex fyller år, beroende på hur mycket det är att göra i skolan. Då följer nog Peter med också, yeay!


Emil ligger och sover i fåtöljen igen, söt liten rufsboll!

Nej, nu ska jag fortsätta greja.  See ya!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0