Med lite vilja kommer man långt... eller åtminstone till soffan!

Nu har vi kikat på en av mina favorit-Disneyfilmer, Tarzan. Med hjälp av panodil, nässpray och Echinagard hoppas jag få bukt med förkylningen innan den hinner gå alltför långt. Som tur var hade vi ett oöppnat rör Echinagardbrustabletter hemma, yeay!
Har dessutom tagit min magmedicin, för att få en chans att lugna magen, och än så länge verkar det ha funkat... Har fortfarande feber och är tung i huvudet, men känns en smula bättre nu iaf. Hoppas verkligen på att komma iväg imorgon. Är visserligen "bara" en föreläsning, men ändå. Sen har vi prov på fredag också, hurra. Inte... Men bara jag får kontroll över förkylningen ska det nog gå...

Under tiden tröstar jag mig med några roliga saker som händer framöver... Nästa fredag är det ju Halloween, Alex och Daniel kommer, sen blir det Edinburgh, och så händer ltie mer längre fram. Men det får ni inte veta nu, haha.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0