Metallica -09

Yeay! Jag fick tag på biljetter åt dem! Så Peter, Aron, pappa, Josse och Björn ska gå på Metallicas konsert den 8 mars nästa år. Men vilket skumt system ticnet har! Pappa hade stått i köö längre än mig, men jag kom in före honom. Å andra sidan stod det att jag hade mindre än 10 min kötid, för att plöstligt hoppa till mer än 15 min kötid... Som sagt, skumt. Så då firar vi antagligenmig dagen innan (fyller år då, haha) och sen skuttar dom iväg till Globen. Ska bli kul!

Är fullständigt slut idag, men ska bara ta det lugnt, vila och försöka komma iväg imorgon. Då kan jag göra vfu-uppgiften då, vilket vore lite skönt. Blir visserligen lite stressigt, men Peter har lovat att hjälpa mig med idéer.

Nu, tillbaka till horisontalt läge i soffan... har precis sovit en timme, haha

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0