Penga-ångest

Varför ska det kosta så mycket pengar för? Syftar då på resan till Edinburgh nästa vecka. egentligen är det inga problem, men det är mest mitt snåla sparsamma jag som protesterar lite. Resan kommer totalt gå på ca 4000:- per person, vilket inkluderar alla resor, utflykt till Loch Ness och högländerna, mat, hostel och, ja allt helt enkelt. Det är faktiskt inte så farligt, säsrkilt inte som vi har bestämt oss för att skjuta upp vår Thailandsresa nästa år, i och med min praktik. Men det känns ändå lite "aaah". Vårt sparkonto som var välfyllt för bara några veckor sedan, har redan sjunkit pga dyr medicin och Metallicabiljetter. Efter Skottland kommer det ha sinat helt... Lite läskigt hur snabbt pengar bara försvinner...

Men det ska bli roligt! Skutta runt bland Debenham's och M&S, kika på alla underliga julklappsgrejimojer som finns, jaga spöken bland de kusliga gränderna etc... Ska bara komma över min nyvunna pengaångest först ;oP

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0