Pirrigt värre!

Känns ungefär som det gjorde första gången man började skolan. Man visste inte alls vad man skulle förvänta sig. Fast nu gäller det första praktiken i yrkesrollen som lärare, så töfft! (västgötskt uttal, haha)
Eftersom jah haft tur och hamnart på en jättehäftig skola ska det bli ännu mer spännande att se hur det blir. De satsar stenhårt på hållbar utveckling och miljön, eleverna är med och bygger uteklassrum, de äter i bibiliotetket, där det också finns en öppen brasa! Fotona ser så mysiga ut! Hoppas bara jag inte lyckas gå vilse från busshållplatsen, haha :P

Fick förresten en hjärtattack förut. Vi skulle göra pizza, och hade köpt Sara Lees färdiga pizza kit. Jag läste inte instruktionerna innan jag öppnade degburken. Vred på den och POOFF så small det till och degen flög ut på mig *asg*
Min min var nog obetalbar, Peter och jag skrattade länge åt det... Men pizzan blev kanongod!

Får se om jag är vid medvetande imorgon när jag kommer hem, borde bli runt 17. Kan hända att jag inte uppdaterar ordentligt förrän till helgen. Har SJUKT mycket att göra. Får t o m skippa kvällsmys på Ghubens på fredag, och spelkväll nästa fredag för att hinna med allt....

Omstrukturering sucks...



Det här lilla monstret skulle legat i min säng nu... Mysmonster-Emil, haha

Nej, ska kika lite på House, sen blir det sängen. Klockan står på 05.15...

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt!

Vad roligt att du är med och röstar, skall strax sammanställa rösterna.

2008-10-14 @ 23:55:04
URL: http://rodeback.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0