Tandtrollen regerar

Eller nästan i alla fall. Var som jag misstänkte, har flera små "nästanhål", som dom nog inte kommer göra något åt. Bara att fortsätta med tandtråd och fluorskölj. Hon skulle be en tandläkare titta på bilderna för säkerhets skull, och höra av sig på måndag. Hoppas jag slipper lagning, det tycker jag verkligen inte om. Dessutom behöver jag då "endast" betala 1500:- för frisktandvård per år. Fick lite högre pga att jag är reumatiker, annars hade det blivit 1200. Men mitt tandkött var i prima skick, haha!

Vi ahr dessutom hunnit med att handla på Maxi, sen att vi glömde flera saker behöver vi ju inte tala högt om...

Men nu, lunch! Magen kurrar oroväckande.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0