Tillbaka igen =)

Trött men uppåt. Händer en del runt omkring, så det är mycket som pågår i huvudet.

Igår var jag som sagt i Stockholm med Jenny och Sofia, och mitt viktigaste uppdrag var att få tag på den här boken:



En bok som alla borde läsa, inte bara blivande lärare. Fy vad människor är onda! (Finns givetvis många undantag)

Vi gick in i massa roliga butiker, second hand och retro. Åt lunch och fikade. Bästa  inköpet (och enda förutom boken till mig) blev den här väskan/kassen:



Så klockren, haha! 25:- på Pocketshop, perfekt storlek, man får plats med alla böcker och block, vilket jag provade idag, haha.

Köpte faktiskt en sak åt Peter också, till hans halloweenkostym, men den får ni inte se nu...

Idag har vi haft examination i arbetslaget. Suttit och diskuterat i nästan 3 timmar. Jättegivande och roligt.

Nu är jag hemma och laddar (läs: sover) inför morgondagen. Ska bli jättespännande att se skolan, och vara med och observera. Nej, nu ska Peter få tillbaka datorn, han skriver på sin hemtenta... Hörs senare idag!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0