Väckt av tandläkaren...

När jag äntligen lyckats somna och sov djuupt, ringde telefonen strax efter åtta. något yrvaken och forvirrad svarade jag: Hej Lisa! Det var från folktandvården, som meddelade att de tyvärr var tvungen att byta min tid den 2 dec (som jag iaf var tvngen att byta) och undrade om jag kunde komma nu på lördag istället. Vilket jag kunde, hihi. Så nu har min tandläkarångest blivit akut framflyttad, så jag känner redan nu ett bisst obehag. Ska säga det första jag gör att jag har tandläkarskräck, då kanske de är snälla mot mig...

Har nu tagit en dusch för att fräscha upp mig, men det känns fortfarande som att mitt huvud är ett främmande föremål som fastnat på min kropp av en slump. Vaknade vid halv 4 i natt av huvudvärk. Vaknade av huvudvärken! Seriöst, inte klokt. Tog två panodil och lyckades till slut somna om.

Det är lika vackert väder idag, så jag tänkte försöka gå en promenad lite senare. Tror inte det blir någon föreläsning. Inte om jag ska orka ha prov och 3-timmars drama imorgon... Hmm.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0