VFU fixad!

Ja, imorse fick jag placeringen, och nu har jag precis pratat med en av mina två handledare. Hon var jättetrevlig, och väldigt välkomnande. Jag ska praktisera i åk 6, med sammanlagt 16 elever, fler pojkar än flickor. Dessutom harjag sådan tur att de har drama på torsdag, vilket är lite annorlunda, och eventuellt perfekt för min VFU-uppgift! Nu till det mindre roliga, skolan ligger långt bort från staion i Sala, vilket innebär att jag får åka buss. Och för att hinna med bussar etc måste jag åka med en buss som går 06.09. Vilket innebär att jag får gå upp vid 0500. Sedan kommer jag vara hemma ca 19.00 på kvällen... Förutom på fredag då eleverna slutade 12, och jag förstod det som att jag fick sluta då med. Hurra! Kan nog bli ganska skönt efter tre dagar i en 6:a, haha. VFU:n fixad och klar alltså.

Vaknade tidigt imorse med njurstenskänning, tog medicin och det är bättre nu, men inte helt bra... Åh vad jag vill ha den förebyggande medicinen!!! =(

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0