A pain that I'm used to

Än en gång njurstensanfall. Ganska ordentligt denna gång, men vi slapp åka in igår kväll, även om det var nära. Idag mår jag rent ut sagt skit, illamående, yr, snurrig, seg, huvudvärk och smådeppig. Väntar på samtal från min läkare, hon ska ringa någon gång under dagen.

Detta betyder också att jag missar filmseminariet, det som är det roligaste... But apparenly that's life.

För att inte totalt sjunka ner i hopplösa biverkningar, ligger jag i soffan och filosoferar över hårfärger. Funderar p+å att tona håret ljusare inför maskeraden. Inte för att jag just nu bryr mig nämnvärt om den, men man måste hålla humöret uppe....


Hörs kanske senare idag!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0