Anas vägar bär till Sala. Eller Paris???

Ana har också fått VFU-placering i Sala, vilket innebär att jag får resesällskap, yeay! Hon hade en mycket uppmuntrande filosofi... Sala kanske är lika fint som Paris, så det blir nog jättebra. Det tyckte jag lät strålande, så nu går vi, och Cornelia som också ska praktisera i Sala, runt och hoppas på att det finns ett miniatyr-Eiffeltorn i Sala. Bara för att :oP

Peter och jag var så trötta efter maten, så vi orkade helt enkelt inte gå och handla. I stället ska vi göra det tiiidigt imorgon, så vi kan städa sen. Petr träffade en av Su Yins klasskompisar, Nicole, en utbytesstudent från USA. Och de bestämde att vi skulle träffas i helgen och titta på film. Troligen här, eftersom vi har störst teve... Vilket fick oss att hastigt och lustigt bestämma fredag som städdag istället för lördag, hihi.

Kom på att jag kunde frågat Ana om hon ville komma, men har tyvärr inte hennes nummer än... Jaja, det blir fler tillfällen. It's a long, long semester...

Har fortfarande inte hört nåt om min kamera, hoppas den blir färdig snart... I miss my camera!!!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0