Another victory for the Serious Student

Jag gick, jag lyssnade, jag somnade... Nej, det var faktiskt en intressant föreläsning, men det var just det, en föreläsning och inte ett seminarium. Vilket var lite tråkigt, och inte lika givande som när man kan diskutera mer. Men jag trotassade min soon to be-sick kropp och gick iaf.

På hemvägen tröffade jag Charlie, och blev lite kär. Charlie är en 11 veckor gammal Jack Russelvalp, med stora färgteckningar över hela sin pyttelilla valpknubbiga kropp. Han försökte äta upp min gröna väska, men konstaterade att den inte smakade alltför gott... Så söt! =)

På tal om väska, så har jag insett att jag är i behov av en ny. Gärna en lagom stor i brun skinnimitaion, det vore trevligt. Någon frivillig som kan hitta en sådan åt mig? Tänkte undersöka H&M:s utbud imorgon, får se vad presentkortet ev går till.

Det här är vad jag ska kika efter imorgon:
  • Leggings
  • Långärmad t-shirt/tunn polotröja
  • Linne*2
  • Hårsnoddar
  • Väska
  • Överdel tills på fredag

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0