Cut it off

Nu har jag bokat klipptid på fredag, kände att jag inte kunde med att gå ut på kvällen med mitt slitna hår. Det fick bli på Avans, men tror inte det blev samma frisör som sist. Har också varit lite effektiv och skrivit närmare två sidor på rapporten. Ska sätta mig senare ikväll och påbörja resultatdelen.

På fredag ska jag försöka hitta något att ha på mig på kvällen också... Funderar på att fluffa till håret så jag får fluffbollar påsidorna och kammat upptill, om någon har en aning om hur jag menar, haha. Får se vad som händer.
Ska tydligen inte till skolan imorgon heller, utan alla ska sitta hemma och skriva, så blir det träff på söndag istället. Skönt att få sova ut på lördag...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0