En Seriös Student tittade förbi...

... Och plötsligt var jag klar med minirapporten! Som inte blev så mini, 7 sidor medlitteraturlista och bilaga blev den, men känner mig ganska nöjd! Har iaf följt formalian till prunkt och pricka, lade tom in små ruburiker i resultatet, fast det mest ser fånigt ut, haha.

Nu är det bara genusuppgiten kvar, och den ska in på torsdag senast 23.59. Lugnt med andra ord.

Nu behöver jag inte känna mig stressad över att åka hem till Axvall en sväng heller. Ja! Min Emilbus, har gått alldeles ör lång tid sen jag träffade honom. hihi, kommer vi slåss om soffan igen, slutar alltid med att jag ligger halvvägs på golvet medan han tar upp hela soffan, oavsett om jag lade mig längst in först... Förgrömmade hundskrälle =)



Hihi vad liten och hopkrupen han ser ut här... Sööt Monster-Mille!

Vadå? Abstinens, jag? Aldrig! :oP

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0