Fy *** för biverkningar

Mår mycket bättre i huvudet, inte alls snurrig och illamående längre. Istället har medicinen nu gått på magen, så jag har världens magknip och känner mig inte alls uppåt. Gör så j*vla ont. Och min mage som redan är krånglig. Ska strax krypa ner i sängen, och hoppas jag kan sova bort det magonda tills imorgon.

Har varit "duktig" ikväll, och gjort klart uppgiften till första seminariet som vi har på onsdag.. Ska bara skriva rent på datorn, vilket inte tar lång tid. Imorgon ska jag göra uppgiften till seminarie 3 som vi också har på onsdag, och se om jag hinner börja på seminarie 2, som vi har på torsdag. De är inte direkt i nummerordning...

Hoppas att det väntar rolig post till mig när jag kommer hem imorgon... Min kamera och kanske en tröja jag beställt. Får bara hålla tummen att magen skärpt till sig så jag kan gå iväg. Tro mig, det är inte roligt att gå 50 min och sitta på föreläsning i 5 timmar när magen inte fungerar som den ska *been there, done that*


G'natt på er!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0