Halloweenparty på g

Ja, vi ska ha en riktig halloweenfest i år med maskerad, och det blir hemma hos Jenny. Jag kom på ganska snabbt vem jag ska klä ut mig till, det blir the one and only Miss Marilyn Monroe. Så då kom vi på ikväll att Peter kunde vara John F. Kennedy. Det enda som behövs är en grå kostym och wax i håret. Tittade in på tradera, och vad fanns där om inte en grå kostym för det hiskelig priset av 49:-. Som hittat! Själv hittade jag att par örhängen, som var nästan exakta kopior av de som Marilyn har på sig på den berömda "Kjolbilden". Nu har vi verkligen något kul att se fram emot! Hehe


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad roligt med maskerad!!

2008-09-19 @ 09:56:48
URL: http://evelinas.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0