Lycka i eländet

Mitt i allt illamående och snurrande av medicinerna, så kom Peter hem och gjorde mig väldigt lycklig.
Han tog bussen till Gränby, och där fanns den i min storlek.
 Den underbara, perfekta klarlila höstjackan.
Hurra! Nu har jag den snyggaste jackan någonsin :o) Blir perfekt till mina bruna stävlar, som jag snart ska beställa från Haléns. Måste bara se till att folkbokföringen ändras så de inte skickas till Axvall...
Nu ska jag återvända till horisontalt stilla läge. Mår inte lika illa då... Smärtorna har
som tur är gått över, så har jag tur slipper jag mer anfall för den här gången.
Fick dessutom en läskig biverkning av medicinen, fötterna svullnade upp jättemycket och blev blåa...
Som tur var gick det över efter att jag hållt dem högt ett tag...
Ska se om jag kan ta ett kort på min nya jacka med min nya mobil som har kamera. Men det
får bli imorgon. Nu ska jag vila så jag orkar iväg på den obligatoriska workshopen imorn. Avskyr att missa föreläsningar, men de är iaf inte obligatoriska...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0