Massage...?

Nu har vi gjort harissa och Peter diskar upp den sista lilla disken. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Ja, det är lite tidigt, men eftersom mina leder är inne i en  ovanligt dålig period just nu, så blir jag ganska trött. Så det blir till att ta medicinen och krypa ner i sängen. Jag har tom badat två gånger idag. Skönt att kunna unna sig lyxen att krypa ner i ett varmt härligt bad.
Vi tog en promenad förut också, solen tittade nämligen fram ikväll, hihi.
Troligen så ska jag få lite massage av Peter ikväll också, yeay! Såå skönt för stela och värkande leder... Me like a lot!

Imorgon är det skola 12-16 som gäller, inkl fotografering. Usch... Men det ska nog gå bra. Sedan ska vi troligen gå och handla imorn kväll också, annars har vi ingen frukost på fredag, hihi.

Men nu är det sovstund som gäller... Nattakram


Ps. Har hittat drömstövlarna på Haléns, funderar allvarligt på att köpa...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0