Me so Happy!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, har haft fullt upp idag :o)
Började dagen med morgonpromenad med Jenny, sedan blev det pluggande några timmar, innan vi tittade på en film
 "The Brooke Ellison Story" verklighetsbaserad och riktigt bra faktiskt.
Sedan skrev jag rent några uppgifter på datorn, så gick Peter oh jag på promenad.

Och nu är jag jätteglad, för när jag låg i badkaret fick jag en snilleblixt. Jag kom på hur jag skulle lösa mitt jättedilemma med enkäten. Eftersom min pappa är lärare, så frågade jag helt enkelt honom om han skulle kunna lämna ut en enkät i ett par klasser, vilket han gärna gjorde. Så nu ska jag bara få ihop en proffsig (haha) enkät, och maila till honom på tisdag, så får jag den på posten måndagen därefter. Hurra! I'm a genoíous, haha:oD
Vi har handledning imorgon, så jag ska bara dubbelchecka att det går bra, samt få lite tips om hur jag ska lägga upp enkäten. Allt känns genast mycket bättre, även om jag har sjutusen saker att göra, så är den krångligaste så gott som fixad.


Ikväll tänkte vi kika på Mord i Sinnet, men först ska jag läsa Socialstyrelsens studie om växelvis boende... Heavy, I know...

Tog förresten kort med kameran, men hittar inte usb-sladden, så ni får vänta lite till, hihi...
Kan bjuda på en gammal bild så länge



Peter, jag och en mycket skeptisk Emil i soffan hos Johnny och Ulla.
Taget för snart två och ett halvt år sedan...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0