Nästan helt gratis

Blev en riktigt bra shoppingdag, Nicole hittade en jacka, Jenny sina strumpor, och jag använde två av mina tre presentkort.

Det blev 2-pack leggings och en petrolgrön tunn polotröja på H&M, har fortfarande lite kvar på presentkortet, och en urmysig stålgrå långkofta från Vero Moda. Me like! Koftan kostade 239 kr, och presentkortet var på 200, så den kostade mig bara 39 kr, hihi. Gratisbio är inte så dumt :oD

Köpte också en bok som jag ska läsa mycket försiktigt, och sedan lämna tillbaka. Har aldrig gjort så förut, men det är tydligen så det funkar för studenterna. Ganska smart egentligen. Så länge man är försiktig och återlämnar den i nyskick så är det lugnt. Då kan jag lägga dom pengarna på böcker till nästa delkurs, eller kanske ännu hellre en ny behå. Har bara två, och måste hitta en till som jag trivs med. Skönt att det bara är en vecka kvar till CSN, även om jag har en del pengar kvar, så känner jag inte för att köpa en dyr behå riktigt än. Kan iofs kolla utbudet hos New Yorker, de har en hel del billiga.

Peter var snäll och tog hand om disken när jag var borta, hurra! Resten av dagen blir det lite läsande och slappande. Man blir trött av att shoppa!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0