Pratsam dag

Dagen blev inte helt som planerad. Det blev inget pluggande idag, eftersom vi blev kvar i stan till halv sex, men desto mer engelska. Sn följde Nicole med hem, och hon är fortfarande här. Vi bokade samma flyg och hostel, så hon följer med till Skottland!!! Yeay!
Köpte ett par jeans, upptäckte nämligen att de jag hade på mig hade gått sönder och var fulla av hål...

Har dessutom hittat min höstjacka på Vero Moda, i klarlila ylle. Fanns tyvärr inte i min storlek, så jag ska ta mig ut till Gränby imorgon och se om dom har den. Annars åker vi till Stockholm på lördag. Vill, vill, vill och ska ha den jackan! (I värsta fall har jag hittat en plan b-jacka på NEw Yorker, fast den är svartvit)

Imorgon får jag gå upp kl 06.00 eftersom jag måste gå till skolan. Börjar 8 och slutar 14, kanske 16 beroende på om jag går på en föreläsning som jag inte vet om jag behöver gå på. Handlar om skrivande, men eftersom jag redan läst flera terminer på universitetet så...


Nej, nu ska vi snart säga hejdå, så vi kan sova, hihi...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0