Queen of efficiency

Idag har varit en ganska effektiv dag. Handledningen var ganska kul, och jag kom på vad jag ska ha för frågeställningar. Grupphandledningen var ännu roligare, och jag ska samarbeta med Sebastien med enkäten. Som jag förresten i stort sett gjort klart idag, haha! Sebastien ska bara se om den behöver kompletteras med några frågor, annars är det bara att maila över till pappa. Hann dessutom med att ligga och sova en timme i soffan... Haha...


Något roligt är att jag lagt beställning på presentkorten nu. Jag valde 300:- på JC, och 200:- vardera på H&M och Vero Moda. Vem vet, kanske blir julklappar av det, så sparar jag lite pengar, hihi. Annars ska ju jag och Nicole till Gränby och shoppa på fredag, kan iaf kolla om de har något som faller mig i smaken


Dessutom har paketet från Ellos kommit med min myspyströja och ett par jeans (förstår inte hur fort man kan slita ut jeans egentligen). Får hämta paketet efter 17, så då ska jag prova kläderna sen, hoppas de sitter bra.


Att göra denna vecka:

  • Fixa enkät och maila över till pappa
  • Låna en till litteraturbok tisdag
  • Skriva ner frågeställningarna tisdag
  • Seminarie 1+3 på onsdag
  • Gå på Kultur/samhällslektionen i engelska onsdag em
  • Skriva uppgift till seminarie 2, samt gå på det på torsdag
  • Shoppa med Nicole på fredag
  • Läsa klart all litteratur och börja skriva på lördag
  • Förhoppningsvis skrivit klart hälften på söndag

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0