Return to Sender

Stövlarna från Haléns får åka tillbaka. De var riktigt snygga, men trotts att jag mätt så var de för tajta i skaftet. Kunde ha dem, men inte om jag ska stoppa ner jeansen i dom... Och då blir det lite kallt till vintern. Har beställt ett par från La Redoute istället, dyrare, snyggare och med extra vidd i skaftet. får se om jag kan ha dom i stället.
Är sjukt trött och seg, och vill helst krypa ner under täcket och däcka resten av dagen. Men det får vänta. Vore så skönt att få seminariet överstökat, så jag slipper göra det om en månad istället.



På väg hem till mig... 1579:- hos La Redoute


Nästa fredag blir det utgång med tjejerna, Peter får inte följa med, haha. Vi ska gå på Wärmlands och bara ha roligt. Jag ska (tyvärr) upp dagen efter och vara Seriös Student, så jag lär väl inte bli alltför sen. Vi ska ha arbetslagsmöte och fixa iordning vår presentation, redovisningen är på måndagen... Nu på lördag blir det ev räk- och vinkväll hos Jenny och Julia, även här är Peter inte bjuden, haha. Men han äter ju ändå inte rkor så... Ska se om Jenny har med sin usb-kabel, då kan jag låna hennes och lägga ut lite bilder. Så typiskt att när jag äntligen har kameran, har jag glömt sladden i Axvall.

Have a nice day!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0