Shoppingeftermiddag

Ja, eftermiddagen förvandlades till en shoppingeftermiddag. Jag och Peter åkte in och mötte Josefin och Jenny, först kikade jag på skopunkten, men hittade inget intressant. Sedan åt vi på Panini,  Sallad Gamberi för min del, innan jag skuttade in på Sisters och fyndade för mitt presentkort. Det blev en vinröd/brun top med 3/4-ärm och snyggt fall i jättehärligt tunt material, 299:-. Fast jag fick den ju gratis, haha. Sedan blev det fika på Wayne's, testade deras antioxidant + dryck, med blåbär och vitt te. Jättegod!!! Sedan hoppade jag in på Kappahl och fyndade ett par jeans, som det var 25% rabatt på, måste bara lägga upp dom eftersom det bara fanns extralånga...
Sedan skuttade vi vidare in på Din SKo, där jag hittade mina skor. Och jag kan faktiskt gå i dom! Helt otroligt!




Matchar den nya tröjan perfekt, haha! Jag blir jäättelång i dom, vilket inte är helt fel, hihi.

Nu ska jag renskriva det sista på resultatdelen, och sen slänga mig i soffan...






Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0