Snacka om snabb leverans!

Ja, idag fick jag mina presentkort från gratisbio på posten, och jag beställde dom igår! Har fortfarande inte hittat kamerasallden, funderar på om den är kvar i Axvall...

Annars är jag väldigt seg och trött idag... Har inte alls lust att läsa 200 sid och skriva uppgift, men har inte så mycket val. Imorgon är jag inte hemma förrän 19, och då lär jag vara ganska trött. Sätter mig kanske senare ikväll och läser/skriver.

Peter är just nu inne i stan och far runt, han skulle låna böcker, kopiera och se om han hittade ett par fingervantar åt mig. Börjar bli riktigt kallt nu, känns att det är höst. Vilket jag inte har något emot, särskilt inte när jag har på mig min glada lila kappa, hihi.

Får se om jag hittar någon mer varm tröja på fredag, annars spara jag presentkorten lite till :o)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0