sova sova sova, säng säng säng

Nu ska en mycket trött Lisa krypa ner i en varm, skön säng. Har inga föreläsningar imorgon, så jag får sova tills jag vaknar. Däremot måste jag traska in till ILU för att lämna ett kuvert med mitt namn på i en liten låda. Spännande va? Nej, egentligen inte. Ska lämna in utdraget från brottsregistret, annars får jag inte komma ut på VFU. På onsdag har jag kortis-föreläsning på 45 min, samt första föreläsningen i engelskakursen på eftermiddagen. Ganska lugnt de närmaste dagarna. Så imorgon när jag är hemma igen ska jag städa lite på skrivbordet, och göra harissa. We like harissa!!! Sedan får vi se vad som händer. Så fort jag får csn ska jag hitta en varm, stickad och mysig hösttröja, så jag slipper frysa:o)


Nightie nightie, Sweeties!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0