Tyst som i graven...

Har det varit här på bloggen idag, men jag har tagit det lugnt och grejat med annat. Bland annat så var det en del trassel med resebokningen, som jag fixade till på förmiddagen. Men nu är allt fixat, och vi åker alla fyra som planerat. Ska bli så roligt att åka tillbaka till Dear Ol' Edinburgh...

Sedan hann Jenny och jag med en förmiddagspromenad också. Peter lagade lunch åt oss, och vi tittade på Rent, musikalen. Så bra!!!
 Blev tvungen att ta ett bad idag igen (stackars mig!) pga lederna. Framför allt högerhanden som krånglar, vilket är förståeligt :o)


Har också börjat planera min "mini-rapport" som ska lämnas in om några veckor, har hittat en del litteratur som jag ska skutta runt och låna imorgon. Givetvis befann sig alla fem böckerna på varsitt bibliotek här i Uppsala, långt ifrån varandra *typiskt*

Ska prata med arbetslaget också, få klartecken att byta ämne. Även om det är mitt val, så känns det schysstare att prata med dem först...


Tänkte lätta upp med lite bilder (inte ört ngt om kameran än), så här kommer några av mina "vill ha-plagg" inför hösten...


  

Allt från Haléns. Har särskilt fastnat för klänningen (!) vilket är väldigt ovanligt. Brukar inte hitta klänningar som faller mig i smaken...


Nej, nu ska jag fortsätta vara nyttig. Ha en bra kväll!  Kram

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0