2 april

Återigen har natten medfört rejält magont och illamående. Mamma funderade på om det beror på den nya medicinen, men jag har ju inte börjat ta den på kvällen än, så det känns lite osannolikt. Är väl helt enkelt min mage som har en dålig period igen. Humöret är inte direkt på topp, känner mig som en sur liten barnunge som vill sitta i ett hörn och banka på kastruller. Det är fruktansvärt tröttsamt när kroppen inte samarbetar utan lever sitt eget liv. Jag har inte tid med det här tjafset! Jag har en utbildning att sköta och ett bröllop att planera. Så det så. Det som är mest surt är att jag missar skolan. Jag vet vad det beror på, och jag vet också att jag inte har några problem att ta igen det, men det finns folk som istället för att ta reda på fakta bara ser saker som de vill se dem. Vilket inte borde få förekomma hos blivande lärare, men iaf.

Nu kommer Peter snart hem igen efter att ha varit på föreläsning. VI har lite anledning att fira, hans C-uppsatsbetyg är äntligen registrerat! Och han har lämnat in sin stipendiebevakning vilket innebär att snart kommer vår resa bli betald!
Hurra! =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0