Erotiskt paket!?!

Fick en ganska underhållande överraskning idag. Peter hade hämtat ut mitt bokpaket från Adlibris (trodde vi iaf). Jag sa att det var lite stort för att bara innehålla en bok och öppnade det. Blev lite överraskad när jag i det hittar två böcker innehållandes erotiska noveller. Sedan upptäckte jag att fakturan var till en kille som också bor i hus 63, och att även adressen på utsidan var till honom. Efter diverse skrattanfall stack Peter tillbaka till Ica med paketet, och kom sedan hem med rätt paket. Men det var en ganska kul grej som gav oss ett gott skratt... Fniss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha=)

ni kunde ju behållt den ena boken;)

2009-04-22 @ 16:31:23

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0