Fullspäckad dag

Kom hem för en halvtimme sen efter provtagning. Gick bra, men lite lustigt system. Man får en bokaad tid, men får ända ta nummerlapp och sitta och vänta... Fascinerande.

Har drabbats av pollenallergin, mina ögon är röda, kliar, rinner och svider och det ser ut som om jag haft flera gråtattacker. Dessutom har jag av någon outgrundlig anledning fått feber. Min kropp kan vara ganska intressant emellanåt.

Idag ska jag göra ett par uppgifter, fortsätta fixa med festprogrammet och senare packa. Imorgon får jag äntligen träffa min Trasseltass igen! Hip, hip hurra! Har aldrig varit ifrån honom så hät länge förut, det blir 14 veckor lite drygt. I Skottland var jag ju "bara" i 13 veckor...

Men nu, sova en liten stund, är sjukt trött =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0