Gigantiskt Ikea

På något sätt lyckades vi komma ut till Ikea i förmiddags, jag hade världens huvudvärk ochvar lagom snurrig och illamående, men det gick ändå. Vi har inte varit ute vid Ikea sedan det nya blev färdigt, och hjälp! Det är gigantiskt!!! Tre våningar med parkeringshus och hämta ut-lager nederst, restaurang, ta själv-lager och alla varor på mellersta våningen, och inredningsrum/ större varor (sängar, kök etc) överst. Om jag inte var yr innan, så blev jag det där. Det var stort, mycket och lite svårt att hitta. Å andra sidan täntke man inte först på hur många människor som faktiskt var där eftersom det var större ytor.


Detta var vad vi fick med oss hem:


12 st Knoppa Lakan à 15:-

24 st Fenomen Flytljus 39:-


1 st Charm Skalare 9:-


Vi hade tänkt åka in till stan och köpa de sista grejerna till D-Day, men under lunchen på Dax så exploderade mitt huvud pga en 2 1/2-åring i trotsåldern som satt bredvid oss och lekte mistlur. Därför åkte vi raka vägen hem, där jag sedan däckade i sängen i tre timmar. Får se om jag orkar in till stan imorgon för att skaffa de sista grejerna =)
Ikväll åt vi tacos, och nu blir det nog Kill Bill 2, vi började se 1:an på teve igår, men eftersom Peter har båda så såg vi klart den idag utan reklamavbrott.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0