Kvällspromenad

Vi kom precis hem ifrån en skön kvällspromenad. Det märks att vintern äntligen har klivit över tröskeln och lämnat plats för våren. Det är ljummet och luktar så där otroligt gott av fuktig asfalt som det bara kan göra när det är vår eller sommar. Dessutom prasslade det till bredvid stigen och en liten igelkott kilade förbi! Det är minsann ett riktigt vårtecken.
Behövde nog energin, jag känner mig lite gladare och mer avslappnad nu än innan.

Vi pratade lite om utbildningar, jag grubblar lite över vad jag ska söka för kurs till hösten. Tror jag fått lite klarhet nu. Är ju faktiskt bara 22, och har hela livet framför mig om jag skulle vilja komplettera utbildningen i framtiden.

Nu blir det en kopp kamomillte  och lite teve innan sängen. Hoppas verkligen jag får sova utan maganfall i natt, vore sksönt att komma iväg imorgon, även om det egentligen inte är något obligatoriskt.

Kram på er

PS. Har bestämt mig för att köpa tunikan om jag blir godkänd på tentan. Positiv förstärkan är aldrig fel :P

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0