Let it be?

Idag är en dag när jag faktiskt bara har väldigt lite pluggande att göra. Och efetrsom jag inte har en aning om vad jag ska göra efteråt, lyckas jag dra ut på det, fast jag bara har tre frågor kvar att besvara... Fascinerande, och egentligen väldigt fånigt. Är ju bättre att göra klart och vara av med det. Men eftersom jag den senaste tiden alltid har haft pluggande att göra eller annat inplanerat blir jag plötligt lite "men, vad ska jag hitta på nu då?". Peter vill dra med sig en filt ut och lägga/sätta sig i solen, jag är en smula skeptisk med tanke på hur blött det är i marken, men det kanske blir en liten mini-picknick senare.
Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och göra klart de ynka frågor som är kvar =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0