Misslyckad shopping

Jenny och jag åkte in till stan för att jag skulle handla en specifik sak i en specifik butik. Tyvärr visade det sig att just denna butik är stängd på söndagar. Därför kom jag inte alls hem med det sista inköpet till D-Day som jag tänkt, utan istället med en flska Flux Fluorskölj. Hmm...

På hemvägen gick vi av uppe vid höghusen eftersom jag tänkt kolla in det nyöppnade drop in-solariet. Solariet i sig såg helt okej ut, men eftersom det stod en halvnaken kille i den minililla hallen utanför själva solrummen tog vi oss ingen närmare titt. Kollade bara öppettider och gick hem. Hade ju egentligen tänkt sola en stu´nd, men efter den intressanta utsikten valde jag att gå dit senare idag eller imorgon =)


Nu ska Peter och jag alldeles strax laga Pasta Carbonara.. Hörs senare!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0