Påsklov!

Puh, jag lyckades få färdigt uppgifterna, så nu kan jag vara nästan-ledig tills på måndag kväll! Det enda jag behöver göra är att läsa lite i en av böckerna (visserligen med det avskräckande namnet Grundläggande Aritmetik, men ändå). Lov, familjer, påsk, härligt väder och framför allt EMIL! Yeay *dansar runt i lyckorus*

Nu ska jag packa min ryggsäck, och sedan slappa i soffan. Bussen går till Enköping strax efter 8 imorgon bitti. Sedan får vi vänta ca 40 minuter tills tåget går, men tar vi den senare bussen riskerar vi att missa det istället. Blir nog frukost på perrongen, hihi. Tar med mig kameran, ska köpa batterier och hoppas den vill samarbeta liite nu i helgen. Vi hörs någon gång! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hmm samarbetsvillig kamera?? det vore något nytt det.. men jag håller tummarna.. det kanske kan funka? haha kram kram

2009-04-10 @ 12:43:21

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0