Pick-nick på balkongen

Peter och jag ville utnyttja vår lilla men mysiga balkong som har solläge nästan hela dagen, så när vi pluggat färdig gick vi en promenad i solen ut till MAxi. Där köpte vi med oss olivciabatta, rostbiff, varmrökt lax, nötter och vattenmelon samt lite annat smått och gott. Vi tittade även i på systembolaget och köpte en flaska mousserande vin. Väl hemma gjorde vi iordning en fräsch sallad med tomat, spetspaprika och mozarella, dukade upp på vår lilla balkong och njöt av det vackra vädret. Skulle köpt baterier till kameran men glömde tyvärr så några bilder blir det inte... Olivciabbatan var otroligt god, liksom allt annat. Men min mage uppskattade inte den lilla mini-festen, så resten av eftermiddagen/kvällen har jag legat i sängen och vilat. Nu börjar jag bli aningens piggare igen tack och lov.
Hyrde även en film. (fast vi fick den gratis hihi) Madagaskar 2, som vi ska kika på lite senare ikväll.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0