Uppgift inskickad

Efter en lagom läskig energidryck, en Snickers och lite senare en joltcola har jag nu lyckats både läsa boken och skriva klart uppgiften tills imorgon. Såå skönt! Visserligen är jag lite hyperaktiv just nu, men det var det värt. Brukar inte ta till "tyngre" grejer, men till dne här boken behövdes det faktiskt, tror inte jag varit klar nu annars, hehe. Nu är jag ledig resten av kvällen, och Peter har lovat massage eftersom jag varit så duktig. Snäll Peter!

Hade ju tänkt lägga upp några bilder från påsklovet, men tyvärr så har vi tydligen glömt USB:n i Axvall. Mer än typiskt. Ni får helt enkelt vänta två veckor tills vi åker ner igen. Nu ska jag överge datorn innan ögonen blir mer trekantiga än vad de redan är...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0