I'm back!

Eller, snart i alla fall =)

Vi var hemma 3 inatt (tack Su Yin, we love you!) och jag lyckades sova hela fyra timmar innan jag gav upp. Så idag är jag minst sagt trött och seg, men det gör inte så mycket. Har hunnit med en hel del praktiska saker, samt tagit det ganska lugnt. Peter och jag har börjat rensa upp i vårt blivande sovrum, packat ner datorn (som pappa ska ta över) och monterat ner skrivbordet. Ser lite lustigt ut för stunden, men på söndag kommer det bli riktigt bra när allt är klart.

Lovar att skriva lite mer om resan, men det kanske dröjer ett litet tag. Vi har som sagt fullt upp i helgen, och på måndag sätter ena kursen igång. På tisdag är jag däremot ledig, så då tänkte jag få igång bloggen lite igen.  Nu ska jag laga lite kvällsmat (yeay, laga mat själv!) och sen blir det slappa framför Gilmore Girls.

See ya!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0