Soliga dagar

Sommaren har hittat tillbaka igen, och vi njuter just nu av strålande sol och ca 30 grader varmt. Peter och jag var ju i Uppsala förra helgen, det var riktigt skönt att komma hem till lägenheten, även om det bara var för ett par dagar. Hyllan jag och pappa gjorde hade vi med oss, och den blev så bra att jag nu håller på med en till, fast i en annan torlek. Lovar att lägga ut bilder när vi är tillbaka i Uppsala igen =)

På tisdag åker vi till Bulgarien! Känns lite overkligt att vi redan är där, tror det var i februari vi bokade resan. Men vad skönt det ska bli med två veckors semester tillsammans med sol, bad och massor av historia :)

Imorgon blir det också utflykt. Vi ska till Universeum och Liseberg med Peters föräldrar, det ska bli jättekul. Varken Peter eller jag har varit på Universeum förut. På Liseberg väntar åter igen min kamp mot mullvadarna. Men med tanke på den kolossala träningsvärken i överkroppen jag har efter en j*kla massa Wii-spelande så misstänker jag att mullvadarna kan gå segrande ur striden denna gången... Hur det gick lovar jag att tala om på söndag!


Kram på er =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0