Måndag 7 december

Inatt har jag suttit upp och sovit större delen av tiden. Ingen nässpray, och heller ingen saltlösningsspray gjorde att jag var extremt täppt hela natten, och är det fortfarande. Känner mig annars en smula piggare, och har idag äntligen lyckats få reda på vilken projektgrupp jag ingår i, och försökt få tag i dem. Alltid en början iaf!

Det blev ingen julmarknad på Skansen igår. I lördags drabbades jag av vad som verkar ha varit matförgiftning, fick inte behålla någonting jag stoppade i mig, och var uppe nästan hela natten. Det blev bättre igår, men jag var så utmattad så vi sköt upp marknanden. Förhoppningsvis blir det nu på lördag, om inte projektgruppen ska träffas.

Dagen skall annars ägnas åt läsning, och att skriva ut kurslitteratur från nätet. Hade tänkt ta en promenad, men det spöregnar så jag får se om det håller upp någon gång. Nu ska jag återvända till läsningen =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0