090210

I förrgår kväll fick jag återigen njurstenskänning, fick ta medicin och var hemma igår. Idag mår jag inte jättebra heller. Valde därför att skippa tentan och satsa på omtentan, men jag ska ta igen seminariet 13.15-15.00 iaf. Det innebär att jag är helt klar med en delkurs när jag gjort det, hurra!

Känner mig en smula överkörd av ett tåg, men ändå vid ganska gott humör. Nu har vi chekact av ytterligare en viktig punkt tills D-Day. Fotografen är bokad! Det blir 13.30, och vi har valt Fotoateljé Anund i Lidköping. Eftersom jag ska fixa håret där så är det smidigast, och Skara har studentbal samma dag, så de flesta fotografer är uppbokade.

Så nu känns det som att för varje steg bakåt, tar jag samtidigt två framåt. Jag kommer sakta men säkert i rätt riktning iaf, vilket är väldigt positivt!





, , ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0