Chamber of Secrets

Nej, jag syftar inte på allas vår HP, utan på att jag funderar på att "kidnappa" Peter en sväng på lördag. Det var längesen vi hittade på något galet bara vi två, mycket att göra, sjukdomar och annat krafs har kommit emellan. Så nu funderar jag på att göra en utflykt. Även fast han inte läser bloggen ("Men, varför läsa din blogg när jag har dig?") vågar jag inte skriva ut vad jag har tänkt mig. Kan avslöja att det har med vatten att göra...

Seminariet idag gick bra, vi fick sluta nästan en halvtimme tidigare. Eftersom vi fortfarande har Josses bil (hon är på väg hem, men flyget är rejält försenat) så blev jag hämtad utanför skolan. Det kallar jag lyx  =)

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, ska lägga in några räkningar först bara. Ordning och reda - Pengar på onsdag :o)







Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0