Försovning

Ehm, ja, det kanske blev lite för mycket läsande igår. Vaknade när alarmet ringde, satte på snooze i 10 minuter, somnade om. Vaknade inte andra gången det ringde, utan sov vidare. Har sovit otroligt gott i natt, inte vaknat en enda gång vilket är ganska ovanligt. Men eftersom jag inte vaknade när larmet ringde andra gången (inte Peter heller) så har jag sovit lite för länge... Tur att det inte var något obligatoriskt jag hade idag, men nu känner jag mig iaf väldigt utvilad och i form. Solen strålar från en klarblå himmel, det är - 6 grader och fortfarande vitt på backen. Får bli en promenad senare, gäller att passa på när man inte sett solen på flera veckor!









, ,

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0